Дигитализирайте процесите по създаване, управление и съхранение на трудови досиета.

Помогнете на вашия HR отдел да бъде по-ефективен и спестете ценно време и средства с помощта на eHR.

Създавай с увереност!

Няколко лесни стъпки и готово!

Image

Удобни справки!

Най-важното е на клик разстояние!

Image

Архивите говорят!

Намери всичко нужно лесно и удобно.

Image

Архивите говорят!

Подробна справка за действията по всеки документ и пълна времева карта.

Image

Бизнесите, които ни се доверяват

Нашите решения за по-ефективни HR процеси

Създаване на електронно трудово досие

Всички документи от настоящите хартиени трудови досиета вече могат да бъдат цифровизирани и съхранявани онлайн.

Системата осигурява лесен достъп до документи от досието и създава удобен за управление дигитален архив.

Постъпково създаване на електронни документи

С Wizard помощника на еHR, създаването на електронни документи се осъществява лесно, стъпка по стъпка.

Системата разполага с голямо разнообразие от готови форми на основни документи в трудовото правоотношение.

Шаблони на документи

Системата разполага с богат набор от шаблони на документи за всички възможни ситуации от трудовоправните отношения между работодател и служител.

Шаблоните са разработени съобразно българското законодателство от специалисти в трудовото право.

Двуезични документи и шаблони по образец на клиента

Шаблони предоставени от клиента с точно определена визия и рамка.

Възможност за двуезичност на всеки шаблон, както и възможност за използването им в допълнение на предлаганите от нас.

Гъвкава йерархична структура

В eHR можете да създавате различен тип потребители и да контролирате техните права и достъп до отделните функционалности на системата.

Опция за задаване на действия по подразбиране, от конкретни служители, поредност и отговорности за одобрение и подписване. Уведомления по имейл.

Изпращане и получаване на документи и изявления

eHR предоставя възможност за двустранно споделяне на документи по електронен път, както от страна на работодателя, така и от страна на служителя.

Действията се удостоверяват чрез квалифицирани удостоверения за време, връчването на документи е юридически валидно и спестява време и разходи за куриери.

Електронно подписване на документи

Лесно, бързо и сигурно подписване на документи от всички служители на фирмата.

Работодателят подписва чрез Квалифициран електронен подпис (КЕП), а служителите чрез Усъвършенстван електронен подпис (УЕП), който се създава от системата и не е обвързан с разходи за никоя от страните.

Множествено подписване и одобрение на документи

Удобно одобряване и подписване на няколко документа наведнъж. Печелите време и спестявате средства. Без таксуване на брой подписани документи.

Справки за документи и досиета на служители

С помощта на eHR можете да правите мигновени справки и извлечения за служител или група от служители.

Всички документи са организирани, а търсенето им в системата е лесно и бързо.

Електронно управление на отпуски

Подаване и одобрение на молби за отпуск онлайн. Автоматично изчисляване на оставащи дни за периоди на служителите.

Календар за управление на отпуските, синхронизиран между работодатели и служители.

Нашата цел е да ви помогнем да направите вашите HR процеси по-ефективни

Дигитализирайте трудовите досиета на работниците и служителите си и спестете ценно време и средства с онлайн системата на eHR.

Какво споделят нашите клиенти?

“Системата на eHR е много полезна за нас като компания, която има и много чуждестранни служители, защото предлагат мултиезичен интерфейс и шаблони на документи. Така улеснихме допълнително нашите процеси.”

Биляна Панчева

Versatility Master, WorkNomads

Work Nomads

“С продукта eHR решихме лесно всички проблемите с големите обеми хартия и съхранението й. Това беше изключително важно за нас като екип работещ изцяло в сферата на дигиталния свят. Друга силна страна е екипът на eHR - те са винаги на разположение за съдействие и обратна връзка. Не на последно място, продуктът е на достъпна цена.”

Маргарита Христова

Money flower, Camplight

Camplight

“Най-голямото предимство на системата е възможността за индивидуален подход към нуждите на клиента, заедно с ползите от използването на стандартизирани готови решения и документи, заложени в продукта. Елиминирането на хартията чрез цифровизация е екологичният акцент на този софтуер, който е много важен в съвременния свят като цяло, а в индивидуален план позволява сериозна икономия на работно пространство, място за съхранение, ресурси и време. Смятаме, че eHR е най-доброто такова решение за организация на трудовите досиета в една компания в съответствие с всички законови изисквания.”

Румен и Цвете Обрешкови

Managing Partners, Андиел Паркър Ръсел

Andiel Parker Russel

“Работата става много по-ефективна, спестява се хартия и процесът е бърз, лесен и сигурен.”

Невена Илиева

HR Expert Human Resources Management, Viva Credit

Viva Credit

Как потребителите ни оценяват eHR

100%

от клиентите ни предпочитат дигиталната обмяна на документи след използването на eHR

9.6 / 10

HR специалисти биха препоръчали системата на свои колеги

95 %

от клиентите ни ползват eHR дългосрочно (процент на задържане)

4.6 / 5

е оценката на потребителите ни за това, колко лесно и удобно е използването нa eHR

98 %

споделят, че създаването на профили в системата е лесно

4.9 / 5

е оценката на потребителите ни за оказваното от екипа на eHR съдействие

Защо да изберете системата на eHR?

Вярваме, че внедряването на иновативни решения помага на бизнесите да бъдат по-ефективни, като намалява оперативната работа и спестява време и разходи на собственици и техните служители.

Законосъобразна

В пълно съответствие с европейското и национално законодателство

Сигурна

Висока сигурност при съхранение на документи от трудовото досие

Удобна

Web-базирана система, достъпна от всяко място и устройство

Рентабилна

Спестявате време и разходи за куриери и складови помещения за съхранение

Блог

15-hr-strategies
15 Стратегии за справяне с най-големите HR предизвикателства – Част I

На HR специалистите се пада една от най-трудните и отговорни задачи – работата и управлението на хора. Служителите от отдел Човешки ресурси често са изправени пред множество предизвикателства – от това да откриват и задържат нови кадри, до това да са запознати с последните изменения в закона. В статията ви споделяме 15 стратегии, изпитани и доказани […]

Още
Инструктаж на работното място – задължения и документи

Кой може и трябва да провежда инструктаж на работното място? На кои лица се провежда инструктаж по безопасност на здравето при работа (БЗР)? Какви задължения имат работодателят и служителите и кои са всички необходими документи?  Съдържание Кой провежда инструктаж На кои лица се провежда инструктаж по БЗР Задължения на работодателя Документи Кой провежда инструктаж Според […]

Още
instruktazh - ehr
Видове инструктаж на работното място

Провеждането на инструктаж е едно от задълженията, които работодателят има към своите работници и служители. В тази статия ще ви запознаем с видове инструктаж, които са регламентирани в закона и спецификите на всеки един от тях. Съдържание Видове инструктаж според съдържанието Видове инструктаж спрямо момента на провеждане Начален инструктаж Периодичен инструктаж Ежедневен инструктаж Извънреден инструктаж Заключение […]

Още
Посетете блога

Помогнете на вашия HR отдел да бъде по-продуктивен чрез системата на eHR

Дигитализирайте процесите по създаване, управление и съхранение на трудови досиета и споделяйте документи по-лесно от всякога