Как електронните трудови досиета подобряват бизнеса на производствените компании?

Как електронните трудови досиета подобряват бизнеса на производствените компании?

Габриела Алипиева и Десимира Бачийска са представители на HR отдела на Pelintex Bulgaria, част от френската Pelintex Group – компания, оперираща в модната сфера. Като Счетоводител и Отчетник счетоводство, двете дами споделят ползите и предизвикателствата, с които са се срещнали в работата си с решенията за електронни трудови досиета и електронно управление на отпуски, предоставени от eHR. От откровения им разказ можем да научим с какво електронната услуга на eHR  може да допринесе за развитието на бизнеса на производствените компании. Интерфейс, гъвкавост, функционалност и плътна подкрепа при всяка стъпка от внедряването на процеси са само част от преимуществата, интегрирани в работата на една съвременна модна платформа.

Pelintex

Разкажете ни накратко за компанията, в която работите?

Pelintex Bulgaria, част от френската Pelintex Group, е ново поколение модна платформа, предлагаща широк спектър от услуги свързани с модата – от разработване на изцяло нови изделия до възможности за цялостно производство. Основана в гр. Русе, България през 2014-а година, фирмата работи със селектирани клиенти от висок клас в световен мащаб.

Защо решихте да потърсите решение като eHR?

Като млада и постоянно развиваща се компания, за нас е от ключово значение да подобряваме вътрешните процеси и практики на компанията и служителите в частност. Предвид нарастващия брой на служителите в компанията, усетихме необходимостта от оптимизация на някои от процесите на ежедневна база, свързани с индивидуалния служител, като стандартното попълване на отпуски на хартиен носител, последващото им обработване. Нуждата от намиране на алтернативно решение за ежедневните процеси продиктуваха решението на компанията да потърси продукт като eHR.

Pelintex

Как научихте за eHR и защо избрахте точно нашия продукт?

Основните проучвания, които направихме бяха в онлайн пространството. Така попаднахме и на случаен принцип на сайта на eHR. Избрахме eHR, заради достъпния и лесен за работа интерфейс, както и гъвкавостта и функционалностите, които предлага системата.

Как се промени работата ви с използване на еHR?

Улесниха се значително процесите на ежедневна база както за нас служителите от отдел ЧР, които се занимаваме с обработката на цялата постъпваща на хартиен носител информация, така и за останалите служители, които вече имат 24-часов достъп и управление на своите досиета и отсъствия.

Кои бяха предизвикателствата при внедряване на системата в производствена компания и как eHR Ви помогна да ги преодолеете?

Предизвикателствата бяха както при внедряването на всякакво ново нещо, особено от служители в по-напреднала възраст – притеснение от непознатото дали и как ще могат да боравят със системата.

Представителите на eHR бяха плътно до нас по време на всяка една стъпка при внедряването на системата, за което сме изключително благодарни. Работата и комуникацията с екипа бе и все още е лесна, бърза и резултатна, което за нас като клиент е от основно значение. Благодарение на организираните обучителни срещи с представители на eHR и предоставени обучителни видеа и инструкции, успяхме да покажем и обясним на всички служители как се работи със системата и какви са ползите от нея.

Към днешна дата почти на 100% от служителите вече самостоятелно използват eHR.

Каква е обратната връзка от служителите Ви от използването на системата?

След свикването за работа със системата, обратната връзка от служителите на Пелентекс България е положителна. Всеки от тях има постоянен достъп до личната си информация и възможност за проследяване, подаване на отсъствия от разстояние при необходимост, без да се налага физически контакт.

Колко време средно на месец спестявате използвайки eHR?

Средно месечно на този етап може би се спестяват около 3-4 работни дни.

Искате ли да ни споделите още нещо?

Ползите от внедряването на eHR, освен чисто процесуални, са и в екологичен и финансов аспект, свързани с намалената необходимост от закупуването и използването на толкова голямо количество хартия.

Прочетете още:

Как да дигитализирате трудовите досиета на служителите

Видове електронни подписи за служителя и работодателя