InaEssentials е български бранд за сертифицирана биологична козметика, произвеждана у нас и обичана вече в 26 държави. Златка Стефанова, експерт във Финансово-административния отдел на компанията разказва как дигитализацията на HR процеси променя към по-добро работния ритъм на един семеен и персонален бизнес и улеснява ежедневието на целия екип.

Но ето какво повече стои зад думите на Златка Стефанова…
„InaEssentials е семеен, български бранд, който предлага натурална и органична козметика, създадена с грижа към природата и хората„, споделя тя. „Произвеждаме био флорални води, кремове, шампоани и други продукти от собствени насаждения с лечебни билки, отглеждани по устойчив начин. Нашата мисия е да върнем доверието в природните решения, като съчетаваме традиции, личен подход към клиента и отговорност към околната среда.“
И така каква би могла да бъде ролята на дигитализираните процеси в настоящето и бъдещето на органичната и натурална продукция? Научете от цялото интервю с нея.

Органичният ни подход не се ограничава само до продуктите – той е част от културата ни. С увеличаване на обема на дейността и разрастването на екипа, осъзнахме, че дигитализацията е необходима, за да поддържаме добрата организация, прозрачност и устойчивост във вътрешните ни процеси. Искахме решение, което спестява време, ресурси и позволява по-голямо внимание към хората – не към бумащината.
Вашата компания ни беше предложена от счетоводната кантора, с която работим, и още по време на първата среща си допаднахме. Хареса ни, че интерфейсът е лесен за използване, функционалностите – гъвкави, а екипът ви беше отзивчив и ни помогна още от самото начало да разберем как точно можем да оптимизираме процесите си.
Много високо. В InaEssentials постоянно търсим начини да намалим отпадъка – и това включва не само производството, но и административната работа. Благодарение на eHR вече имаме електронен документооборот, което ни спестява не само хартия, но и време и физическо пространство. Това е в пълно съответствие с нашите екологични принципи.

Още от първия контакт усещахме подкрепа – както техническа, така и чисто човешка. При внедряването имахме въпроси и специфични нужди, които бързо бяха адресирани. Предизвикателство беше първоначалната настройка на някои вътрешни процеси и обучението на част от екипа, но с ваша помощ всичко протече организирано и ефективно. Към днешна дата всички във фирмата свободно използваме платформата.
Само искрена благодарност – за професионализма, търпението и желанието да работите в синхрон с ценности като прозрачност, устойчивост и човешко отношение. Радваме се, че с вас дигитализацията не означава загуба на човешки контакт, а точно обратното – повече време и внимание за хората в организацията.
Нещо повече, като жест за доброто партньорство предлагаме еднократна отстъпка от 15 лв. за всеки, който използва код EHR15 в сайта ни до 31 Август 2025 г. (следва да се въведе в полето за отстъпки на финалния етап на покупка).
Прочетете още:
Новите правила за инструктажи за безопасност по ЗЗБУТ
Полезна информация, свързана с дигитализацията на HR процесите и съвети за управление на човешките ресурси.
| Cookie |
|---|
| __cf_bm |
| __cfduid |
| _ga |
| _gat |
| _gid |
| _grecaptcha |
| cf_chl_2 |
| cf_chl_prog |
| cf_chl_rc_ni |
| cookielawinfo-checkbox-marketing |
| cookielawinfo-checkbox-necessary |
| rc::a |
| rc::b |
| rc::c |
| Cookie |
|---|
| _fbp |