За InaEssentials дигитализацията не е загуба на човешка връзка, а точно обратното

За InaEssentials дигитализацията не означава загуба на човешки контакт, а точно обратното-

InaEssentials е български бранд за сертифицирана биологична козметика, произвеждана у нас и обичана вече в 26 държави. Златка Стефанова, експерт във Финансово-административния отдел на компанията разказва как дигитализацията на HR процеси променя към по-добро работния ритъм на един семеен и персонален бизнес и улеснява ежедневието на целия екип.

цитат 2

Но ето какво повече стои зад думите на Златка Стефанова… 

InaEssentials е семеен, български бранд, който предлага натурална и органична козметика, създадена с грижа към природата и хората„, споделя тя. „Произвеждаме био флорални води, кремове, шампоани и други продукти от собствени насаждения с лечебни билки, отглеждани по устойчив начин. Нашата мисия е да върнем доверието в природните решения, като съчетаваме традиции, личен подход към клиента и отговорност към околната среда.“

И така каква би могла да бъде ролята на дигитализираните процеси в настоящето и бъдещето на органичната и натурална продукция? Научете от цялото интервю с нея.

Златка Стефанова

Какво накара един семеен и органичен бранд като Ina Essentials да избере услуга по дигитализиране на HR процеси?

Органичният ни подход не се ограничава само до продуктите – той е част от културата ни. С увеличаване на обема на дейността и разрастването на екипа, осъзнахме, че дигитализацията е необходима, за да поддържаме добрата организация, прозрачност и устойчивост във вътрешните ни процеси. Искахме решение, което спестява време, ресурси и позволява по-голямо внимание към хората – не към бумащината.

Кои бяха причините да изберете точно нашия продукт?

Вашата компания ни беше предложена от счетоводната кантора, с която работим, и още по време на първата среща си допаднахме. Хареса ни, че интерфейсът е лесен за използване, функционалностите – гъвкави, а екипът ви беше отзивчив и ни помогна още от самото начало да разберем как точно можем да оптимизираме процесите си.

Как оценявате възможността за спестяване излишни ресурси, по-специално хартия, при дигитализираните процеси?

Много високо. В InaEssentials постоянно търсим начини да намалим отпадъка – и това включва не само производството, но и административната работа. Благодарение на eHR вече имаме електронен документооборот, което ни спестява не само хартия, но и време и физическо пространство. Това е в пълно съответствие с нашите екологични принципи. 

Вашите продукти са налични и онлайн и в физическите ви магазини из България – по какъв начин системата на eHR се интегрира в екипната Ви работа и как екипната ви дейност се интегрира в нея?цитат 2

Каква подкрепа от екипа на eHR и какви предизвикателства срещнахте в процеса на работа?

Още от първия контакт усещахме подкрепа – както техническа, така и чисто човешка. При внедряването имахме въпроси и специфични нужди, които бързо бяха адресирани. Предизвикателство беше първоначалната настройка на някои вътрешни процеси и обучението на част от екипа, но с ваша помощ всичко протече организирано и ефективно. Към днешна дата всички във фирмата свободно използваме платформата.

Искате ли да ни споделите още нещо?

Само искрена благодарност – за професионализма, търпението и желанието да работите в синхрон с ценности като прозрачност, устойчивост и човешко отношение. Радваме се, че с вас дигитализацията не означава загуба на човешки контакт, а точно обратното – повече време и внимание за хората в организацията.

Нещо повече, като жест за доброто партньорство предлагаме еднократна отстъпка от 15 лв. за всеки, който използва код EHR15 в сайта ни до 31 Август 2025 г. (следва да се въведе в полето за отстъпки на финалния етап на покупка).

Прочетете още: 

Електронна трудова книжка

Новите правила за инструктажи за безопасност по ЗЗБУТ