Как Novatel подобриха работата на своя HR отдел чрез системата на eHR

Как Novatel подобриха работата на своя HR отдел чрез системата на eHR

В интервю с Красен Кунчев – финансов директор на Novatel Bulgaria, научаваме как компанията управлява своите HR и ТРЗ процеси чрез системата на eHR. Какво се е подобрило при внедряване на нашето решение, можете да научите в статията.

Novatel е основана в края на 2004 г. като част от Deutsche Telekom Group. Като международна компания, член на една от най-големите телеком и ИТ бизнес групи, Новател предлага конкурентна и висококачествена алтернатива в сферата на телекомуникациите и информационните технологии както на българския, така и на международния пазар. Компанията е водещ телекомуникационен лидер, предлагащ на клиентите си широка гама от най-добрите услуги.

Мисия - Мисията ни е да помогнем на бизнеса да има висококачествена ICT инфраструктура, придружена от гъвкаво ценообразуване и невероятно клиентско изживяване.

Защо решихте да използвате eHR?

Като високотехнологична компания ние сме постоянно отворени да дигитализираме и оптимизираме процесите си. След няколко подобрения през последните години, дойде време да дигитализираме дейностите, свързани с управлението на HR и ТРЗ документи.

Спряхме се на компанията eHR, защото те откликнаха по перфектен начин на нашите искания и ни предоставиха подходящото решение за оптимизирането на нашия процес.

Как се справихте с имплементирането на системата?

В началото не беше лесно, защото цялата ни хартиена документация трябваше да се дигитализира и да се прехвърли в системата. С любезното съдействие на колегите от eHR, нещата се случиха доста бързо и ние успяхме да мигрираме всичко, което от своя страна към момента ни позволява да работим “paperless” (изцяло електронно).

Как протичaше работата ви преди eHR?

Преди внедряването на eHR процесът беше доста тежък. Необходимо беше да подпечатваме всеки един документ, а хората, които ги подписваха трябваше да бъдат на едно и също място, по едно и също време. След това трябваше да се направят копия, а всички документи съответно да се комплектоват и приберат в досиетата на служителите. Разбира се, винаги имаше възможност и риск някой от документите да бъде загубен. Това определено отнемаше много време на всеки един участник в процеса. 

Какво се промени, след като започнахте да използвате системата?

Промените, които усетихме бяха големи. Абсолютно целият процес по създаване, споделяне, подписване и съхраняване на документи се дигитализира и оптимизира.

“В момента, само с няколко клика, всеки един служител може да одобрява документи. Може също така много лесно да търси информация и да прави справки относно трудовото си досие.”

Кои са любимите ви функционалности?

Една от любимите ми функционалности на системата е модул “Отпуски”. Всеки служител може само с 2 клика да си вземе отпуск, а цялата информация по отсъствията се вижда анализирано, както и в удобен за ползване календар.

 

“Модул отпуски - Novatel - eHR.”

Друга любима функционалност в eHR е търсенето на документи. Всеки служител може лесно да търси в базата данни на системата и също така има достъп до всички документи в собственото си досие.

Не на последно място, системата позволява одобряване и подписване на документи от всяко едно място. Процесът е изцяло онлайн и отнема секунди.

Финални думи

За нас е изключително полезно да използваме система като eHR. Работата на служителите ни се улеснява много, а също така пестим ценно време при обработката на документи. Екипът ви ни оказва необходимото съдействие, когато имаме нужда и  очакваме с нетърпение още новости по системата, които да подпомагат процесите в нашия HR отдел и за в бъдеще.

ehr-електронни-трудови-досиета

Още полезни статии

Как Beetroot оптимизира работата на отдел човешки ресурси с eHR
Как WorkNomads минимизират използването на хартия с помощта на eHR
Как Viva Credit наема нови служители 3 пъти по-бързо с eHR